Sony vrea sa comercializeze televizoare 3D incepand din 2010
Data publicarii: Astazi, 03-09-2009 | IT&CConcernul japonez de electronice Sony a anuntat ca intentioneaza sa comercializeze, din 2010, televizoare cu imagini tridimensionale, tehnologie rezervata pana acum salilor de cinema, informeaza AFP.
Sony, care se ambitioneaza sa "aduca tehnologia 3D in casele oamenilor", va produce televizoare din gama Bravia compatibile cu imaginile tridimensionale. Concernul a facut acest anunt inaintea salonului de electronice IFA de la Berlin, care isi va deschide portile publicului pe 4 septembrie.
Cei de la Sony vor, de asemenea, sa implementeze tehnologia 3D si altor produse ale sale, precum consolele de jocuri PlayStation3, laptop-urilr Vaio si cititoarele de Blu-Ray. Pentru a distinge imaginile in relief, utilizatorul va trebui sa poarte ochelari speciali cu lentile cu obturatoare speciale care se vor deschide si inchide alternativ in sincron cu imaginea, pentru a crea impresia de profunzime.
Principiul 3D se bazeaza pe capacitatea de disociere a imaginii de catre ochii spectatorului. La cinema, efectul este obtinut cu ajutorul unor ochelari cu o lentila verde si una rosie.
Sony nu este singura companie de profil care e interesata de tehnologia 3D, concurentii sai Panasonic si Hyundai investind deja in aceasta nisa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani