Allianz vrea sa scumpeasca politele de asigurare pe segmentul auto
Data publicarii: 01-09-2009 | InternationalAllianz SE, cel mai mare asigurator auto din Germania, intentioneaza sa scumpeasca politele la asigurarile auto, pe fondul cresterii ratei daunalitatii, pentru a reduce din costuri, potrivit publicatiei germane Handelsblatt, citata de Bloomberg.
Allianz se confrunta cu costuri in crestere, mai ales in urma accidentelor auto, care au marit cererile de despagubiri din partea clientilor, arata publicatia, fara a cita surse.
In cel de-al doilea trimestru, Allianz SE, cel mai mare asigurator european dupa valoarea de piata, si-a sporit profitul cu 21%, insa a estimat ca mediul de afaceri va ramane dificil in continuare.
Grupul Allianz este prezent pe piata romaneasca de asigurari prin Allianz-Tiriac Asigurari, liderul pietei, care a incheiat primul semestru al acestui an cu un profit brut de 18,3 milioane lei, pe afaceri in scadere cu 3%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice