Carrefour incheie primul semestru din 2009 pe pierdere
Data publicarii: 28-08-2009 | AfaceriCarrefour SA, cel mai mare grup de retail din Europa, a incheiat primul semestru al anului 2009 pe pierdere, dupa reducerea valorii activelor din Italia si scaderea preturilor in Franta, pentru a nu pierde clientii, relateaza Bloomberg.
Grupul francez, cu sediul la Paris, a raportat o pierdere de 58,1 milioane euro (83,4 milioane dolari) in primele sase luni ale anului, performanta foarte slaba comparativ cu perioada similara din 2008, cand Carrefour a obtinut un profit de 747 milioane euro, a anuntat compania intr-un comunicat.
Rezultatul a fost aproape de estimarile analistilor chestionati de Bloomberg, care mizau pe o pierdere de 58,7 milioane euro.
Carrefour a confirmat tinta anuala, privind obtinerea unui profit operational intre 2,7 - 2,8 milioane euro in cazul mentinerii tendintelor de piata.
Retailerul intentioneaza sa cheltuiasca aproximativ 600 milioane euro pe reduceri si marketing, pentru a imbunatati vanzarile in Franta, ce contabilizeaza aproape jumatate din vanzari.
In iulie si august "nu s-au observat semne de deteriorare a pietei", a declarat directorul financiar al companiei Pierre Bouchut, cu ocazia unei conferinte de presa.
Profitul operational a scazut cu 28%, la un miliard euro, confirmand estimarile companiei, publicate la 1 iulie.
Titlurile Carrefour s-au ieftinit cu 91 centi, sau 2,8%, la 31,66 euro pe actiune in cursul sedintei bursiere de joi, insa de la inceputul anului actiune companiei franceze s-au apreciat cu 15%, dupa scaderea de 48% inregistrata in 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului