Femeile, 80% din clientii programului Prima Casa
Data publicarii: 20-08-2009 | Finante-BanciUn procent important din numarul persoanelor care doresc sa-si achizitioneze o locuinta prin programul social "Prima Casa" este interesat de apartamentele din imobilele noi, pentru care se incadreaza, insa, cu greu in plafonul alocat de stat, arata o analiza a companiei EuroMetropola.
"Daca ar fi sa conturam un profil al clientului care doreste sa-si achizitioneze o locuinta prin acest program guvernamental, tipologia este foarte restransa. Ne referim la persoane cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, casatorite, cu studii universitare, cu venituri de 2.500 - 4.000 lei, care activeaza intr-o companie de notorietate, in domenii precum IT, financiar-bancar, medical sau auto.
"Surpriza consta in impactul puternic al acestui program asupra publicului feminin", se arata in studiul citat. Consultantii EuroMetropola mai arata ca, de la debutul programului si pana in prezent, s-a inregistrat un numar insemnat de cereri pentru apartamente cu doua camere, care sa se incadreze intr-un buget de 65.000 - 100.000 de euro. "In mod surprinzator, aproximativ 80 % din potentialii clienti pentru «Prima Casa» sunt persoane de sex feminin", arata sursa citata.
Insa, potrivit EuroMetropola, cele mai multe solicitari ale clientilor sunt indreptate catre apartamentele cu doua camere din imobilele noi, unde cu greu se incadreaza in plafonul alocat de stat. Aceasta intrucat aceste locuinte se vand in prezent la preturi cuprinse intre 65.000 si 75.000 de euro, iar cele cu trei camere, intre 85.000 si 100.000 de euro in zona de nord a Bucurestiului.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman