Indienii vor sa foloseasca televizorul ca mijloc contraceptiv
Data publicarii: 14-08-2009 | DiverseIn urma cu cateva luni, populatia Indiei a trecut de un miliard de locuitori, iar ritmul de crestere este de o buna perioada de timp una dintre cele mai arzatoare probleme pe care le au de rezolvat autoritatile indiene.
Ultima propunere luata in calcul de reprezentantii ministerului sanatatii este electrificarea zonelor sarace si incurajarea achizitiei de televizoare. Rationamentul oficialilor este ca, avand alte preocupari, oamenii vor simti intr-o mai mica masura nevoia de a face sex.
Solutia este atacata din doua directii: pe de o parte de oamenii simpli, pe de alta de membrii altor organizatii de sanatate care promoveaza educarea populatiei ca principal mijloc de scadere a natalitatii.
Omar Mohammed are deja 24 de copii si considera ca nu se va opri decat cand Dumnezeu va dori, parere pe care o impartasesc majoritatea locuitorilor din satele indiene. Intrebat daca televizorul ar putea sa-l tina la distanta de actul procrearii, Omar spune ca, din contra, emisiunile difuzate l-ar putea incuraja si mai mult.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani