Copiii folosesc internetul pentru a afla mai multe despre sex
Data publicarii: 13-08-2009 | MediaCopiii folosesc internetul pentru a urmari videoclipuri YouTube, pentru a-si contacta prietenii pe retele de socializare si pentru a cauta continuturi despre sex, potrivit unui studiu al Symantec Corp, companie care se ocupa cu realizarea de softuri de securitate, informeaza Reuters, citata de Mediafax.
Studiul realizat de Symantec Corp in colaborare cu OnlineFamily.Norton, serviciu care monitorizeaza modul in care adolescentii si copii folosesc internetul, identifica cele mai populare 100 de subiecte cautate online, in perioada februarie - iulie.
Potrivit acestui studiu, cel mai popular termen cautat online a fost site-ul video YouTube, urmat de Google si Facebook. Pe locul patru s-a situat termenul "sex", in timp ce "porno" a fost al saselea cel mai popualr termen cautat online de copii. Pe locul cinci s-a situat MySpace, iar pe sapte Yahoo.
Printe ceilalti termeni care au fost introdusi frecvent in motoarele de cautare se numara Michael Jackson, eBay, Wikipedia, Miley Cyrus, protagonista serialului Hannah Montana, Taylor Swift, Webkinz, Club Penguin, si melodia formatiei Black Eyed Peas "Boom Boom Pow".
Potrivit lui Marian Merritt, avocat al companiei Symantec, parintii ar trebui sa fie mai atenti la activitatile pe care copii lor le desfasoara pe internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman