Facebook cumpara FriendFeed pentru a concura cu Twitter
Data publicarii: 11-08-2009 | InternationalFacebook, cea mai mare retea de socializare online a anuntat achizitia siteului FriendFeed, ce functioneaza intr-un mod asemanator cu Twitter, marele concurent al Facebook pe segmentul de socializare, informeaza AFP.
FriendFeed permite utilizatorilor sai sa faca schimb de informatii in timp real.
Conducerea Facebook, cu sediul la Palo Alto in California, nu a dorit sa ofere detalii despre pretul platit pentru FriendFeed, companie ce are doar 12 angajati.
"Suntem bucurosi de a ne alatura echipei Facebook si de a oferi celor 250 de milioane de membri ai retelei de utilizatori Facebook inovatiile pe care le-am dezvoltat pentru FriendFeed", a declarat Bret Taylor, co-fondator al FriendFeed, intr-un comunicat.
Dupa incercarea nereusita de a achizitiona Twitter in 2008, Facebook confirma, prin preluarea FriendFeed, strategia sa ce consta in incercarea de a depasi concurentul sau direct pe segmentul socializarii online.
Facebook a anuntat ca mizeaza pe majorarea cu 70% a veniturilor obtinute in 2009, iar un membru al consiliului de administratie al companiei, Mark Andressen, a declarat ca Facebook va inregistra venituri de peste 500 milioane dolari in anul curent.
La inceputul acestui an, Facebook a anuntat modificari ale modalitatilor de control ale datelor personale, pentru a permite utilizatorilor sa extinda vizibilitatea mesajelor.
Twitter, care le permite utilizatorilor sa trimita mesaje de 140 caractere sau mai putin catre toate persoanele abonate la flux, a facut deja sa se vorbeasca despre el, mai ales dupa atentatele din Bombay sau revoltele de la Chisinau din aprilie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului