Best Advertising & Consult si Optimedia au castigat licitatia pentru Turist in Romania
Data publicarii: 28-07-2009 | MediaAsocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL a castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania", iar spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate pe Pro TV, Realitatea TV si Antena 3, a comunicat Ministerul Turismului.
"Ministerul Turismului a finalizat evaluarea ofertelor depuse in data de 20 iulie 2009, in cadrul licitatiei deschise pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne "Turist in Romania. In urma analizei, comisia de evaluare a stabilit ca oferta castigatoare este cea a asocierii dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL. (...) Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 - primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009", se arata in comunicatul Ministerului Turismului.
Clasamentul ofertantilor a fost realizat prin aplicarea algoritmului de calcul prevazut in caietul de sarcini aferent achizitiei. Astfel, castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta (CPP), cu o valoare ponderata de 435,05 lei (fata de celelalte oferte, care se
situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei si respectiv 676,6 lei).
Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema.
Ministerul Turismului va parcurge, in zile urmatoarele, etapele legale pentru incheierea contractului de achizitie publica.
Campania "Turist in Romania" se va derula in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.
MT precizeaza ca activitatile desfasurate in cadrul campaniei "Turist in Romania" sunt incluse in Programul anual de marketing si promovare turistica, aprobat prin HG nr. 314/2009.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii