Femeile din Romania contribuie cu pana la 40% din bugetul casei
Data publicarii: 28-07-2009 | ActualitateRomancele din mediul urban joaca un rol activ in sustinerea financiara a gospodariei, peste jumatate dintre ele contribuind cu pana la 40% din bugetul casei, iar cel mai neplacut efect al crizei este, in opinia lor, scaderea propriilor venituri, potrivit unui studiu Brennan Research & Consultants.
"Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Chiar daca studiul nu este dedicat unei industrii anume, credem ca tocmai aceasta imagine oarecum integratoare, care descrie segmentele de femei din mai multe unghiuri, va fi relevanta pentru marketeri in perioada actuala, cand se cauta solutii mai putin traditionale pentru a ne apropia consumatorii", spune Cosmin Nae, consultant al Brennan Research & Consultants.
Potrivit aceluiasi studiu, internet bankingul este rar utilizat de romance. In Capitala, insa, acest serviciu are o rata de utilizare in randul femeilor de aproape trei ori mai mare fata de media la nivel national - 32% versus 11%.
Cercetarea "Femeia ca target: ce e relevant acum" a fost conceputa ca un instrument util pentru a afla date noi si detalii relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.
Cercetarea a fost efectuata, in perioada martie-aprilie 2009, pe un esantion de 1.099 de femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si are o eroare maxima de ±3%. Studiul a fost realizat in colaborare cu SMARK, care face parte din F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman