Razboiul reclamelor: BMW isi face reclama agresiva acasa la Audi
Data publicarii: 28-07-2009 | AutoBMW a cumparat o reclama enorma pentru Z4 la 300 de metri de sediul Audi din Ingolstadt si a nascocit un mesaj care parafrazeaza sloganul Audi.
Inceput peste Ocean, acolo unde rivalii de la BMW si Audi se ataca fara perdea prin campaniile outdoor pe care agentiile de promovare ale celor doi constructori le sustin in orasele americane, razboiul publicitar dintre cele doua marci continua la scara mare.
BMW a inchiriat fatada unui bloc aflat in Ingolstadt, orasul de origine al celor de la Audi, montand un banner de mari dimensiuni care il infatiseaza pe noul BMW Z4. Pana aici, nimic anormal. Si totusi, bannerul cu pricina este asezat la doar 300 de metri de Audi Zentrum, sediul central al constructorului german din Ingolstadt. "Jocul" BMW continua si prin mesajul reclamei, care reprezinta un joc de cuvinte intre cunoscutul slogan Audi "Vorsprung durch Technik" (Progres prin tehnologie) si "Freude" (Bucurie), termenul prin care BMW isi caracterizeaza noua gama de modele.
A rezultat "Vorsprung durch Freude" (Progres prin bucurie), un mesaj care are darul de a-i starni pe rivalii aflati la doar o aruncatura de bat. Bannerul este completat de un alt mesaj, care vizeaza de aceasta data direct modelul promovat prin banner: "Bucuria incepe cu noul BMW Z4 Roadster".

BMWBlog via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii