Coca-Cola testeaza piata cu o bautura carbogazoasa care contine lapte
Data publicarii: 28-07-2009 | DiverseCompania Coca-Cola a lansat pe piata din SUA un produs care contine lapte degresat, apa carbogazoasa, zahar si aroma de fructe, intrarea noului produs in Europa depinzand de succesul acestuia in randul americanilor, informeaza The Guardian.
Denumita Vio, noua bautura se gaseste, pentru inceput, in magazinele din New York, San Francisco si Los Angeles, chiar daca produsele bazate pe lapte sunt mult mai populare pe pietele din Asia, precum cele din Hong Kong si Japonia.
Aparuta in patru variante - citrus burst, peach mango, tropical colada si very berry, bautura se vinde ambalata in sticla de aluminiu si costa aproximativ 2,5 dolari.
"Noi, de fiecare data cand lansam un nou produs, tinem cont, in primul rand, de preferintele si nevoile consumatorilor nostri. In momentul de fata, nu avem niciun plan sa lansam bautura Vio in Europa", a declarat un reprezentat al companiei.
Carla Ogeia Lewis, consulatant in domeniul trend-urilor si inovatiilor la compania de cercetare de piata Mintel, considera ca acest gen de produs nu va "prinde" pe piata din Marea Britanie. "Nu suntem o tara care consuma prea mult lapte UHT, spre deosebire de alte tari in care acest gen de produs este mult mai popular. Bauturile carbogazoase care contin lapte sunt mult mai populare in Asia. In Marea Britanie, oamenii s-ar putea sa cumpere la inceput produsul, o data, de doua ori, de curiozitate, insa, nu cred ca este ceva care va deveni popular si aici", spune Lewis.
O incercare similara de a castiga consumatori in Marea Britanie datorita unei bauturi care contine lapte a avut, acum sase ani, compania Britvic. Produsul nu s-a bucurat insa de succes.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman