Royal Cola intra pe piata locala a bauturilor racoritoare, avand in plan investitii de 2 mil. euro

Data publicarii: 07-07-2009 | Afaceri

Producatorul de bauturi racoritoare Royal Cola, care a intrat pe piata autohtona de profil incepand cu luna iulie, va investi doua milioane de euro in urmatorii trei ani pentru pozitionarea produsului pe piata, se arata intr-un comunicat remis de companie.

"Lansarea oficiala a avut loc pe data de 4 iulie. Intentionam sa plasam produsul pe piata din Romania alaturi de brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul ca, in Romania, bautura va avea aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata", a declarat general managerul RC Cola International, Francis Lamprea.

De asemenea, potrivit reprezentantului Royal Cola, compania se va concentra initial pe brandul cola, urmand a dezvolta in viitor portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare.

RC Cola va fi distribuita in Romania prin compania GoodBev, care isi propune sa pozitioneze pe piata din Romania branduri de food&beverages la nivel international, necunoscute inca de consumatorul roman. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

RC Cola a pornit pe piata din Statele Unite din 1905, iar in prezent portofoliul companiei numara noua branduri de bauturi racoritoare, cele mai cunoscute marci non-cola din portofoliul companiei fiind Kick sau Upper10.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: