Royal Cola intra pe piata locala a bauturilor racoritoare, avand in plan investitii de 2 mil. euro
Data publicarii: 07-07-2009 | AfaceriProducatorul de bauturi racoritoare Royal Cola, care a intrat pe piata autohtona de profil incepand cu luna iulie, va investi doua milioane de euro in urmatorii trei ani pentru pozitionarea produsului pe piata, se arata intr-un comunicat remis de companie.
"Lansarea oficiala a avut loc pe data de 4 iulie. Intentionam sa plasam produsul pe piata din Romania alaturi de brandurile mari existente deja. Astfel, ne-am propus ca in primul an al dezvoltarii sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul ca, in Romania, bautura va avea aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta la nivel mondial, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata", a declarat general managerul RC Cola International, Francis Lamprea.
De asemenea, potrivit reprezentantului Royal Cola, compania se va concentra initial pe brandul cola, urmand a dezvolta in viitor portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare.
RC Cola va fi distribuita in Romania prin compania GoodBev, care isi propune sa pozitioneze pe piata din Romania branduri de food&beverages la nivel international, necunoscute inca de consumatorul roman. Alte branduri dezvoltate in prezent in tara noastra de catre GoodBev sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.
RC Cola a pornit pe piata din Statele Unite din 1905, iar in prezent portofoliul companiei numara noua branduri de bauturi racoritoare, cele mai cunoscute marci non-cola din portofoliul companiei fiind Kick sau Upper10.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?