Noi reguli pentru advertiserii online
Data publicarii: 06-07-2009 | MediaCele mai mari asociatii de advertising online propun o legislatie proprie, care cuprinde atat educarea consumatorului, detalii despre tipul de informatie oferit, precum si protectia speciala pentu copii, ca raspuns la legile actuale, care ii nemultumesc pe acestia.
Astfel, Asociatia Agentiilor Americane de Advertising, Asociatia Natioanala a Advertiserilor, Asociatia pentru Marketing Direct si Biroul pentru Advertising Interactiv au anuntat ca vor sa functioneze, in viitor, in baza acestui regulament propriu. Acestia au explicat ca firmele specializate in publicitate online vor putea alege intre o reprezentare grafica ori o fraza proprie care sa fie folosita de toate site-urile, pentru a informa utilizatorii ce fel de informatii personale sunt retinute si introduse in baze de date.
De asemenea, utilizatorii vor putea, conform noului regulament, sa spuna "Nu colecta nicio informatie despre mine pentru scopuri comerciale", afirma Stuart Ingis, partener al firmei de avocatura Venable LLP, citat de Reuters.
Totodata, sunt impuse cu acesta ocazie si acordurile cu privire la colectarea informatiilor despre conturile proprii, asigurari sociale, retete farmaceutice ori rapoarte medicale. "Aceste principii vor incepe sa fie puse in practica incepand cu anul 2010", a precizat Ingis.
De altfel, asociatiile vor crea si un site pentru educarea consumatorilor cu privire la valorile monetare in raport cu internetul, intrucat majoritatea nu stie de ce serviciile gratuite cer ca informatiile personale sa fie colectate. Acestia vor fi informati ca inscrierea lor la diverse servicii gratuite poate avea efect comercial.
Vicepresedintele departamentului care reglementeaza politica Yahoo!, Anne Toth, a explicat ca Yahoo! sustine initiativa asociatiilor, intrucat "creste nivelul de transparenta pe internet".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii