Outsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%
Data publicarii: 25-06-2009 | AfaceriOutsourcing-ul poate reduce costurile companiilor cu 10% pana la 50%, ajutand de asemenea la cresterea veniturilor si imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, a declarat Managing Director al Linea Directa Communications, Dejan Grbic.
"Apeland la externalizarea serviciilor, companiile isi pot reduce costurile cu 10% pana la 50%. Insa acestea nu trebuie sa se gandeasca numai la faptul ca outsourcing-ul reduce costurile, pentru ca aceste servicii ajuta si la cresterea veniturilor precum si a serviciilor oferite clientilor", a spus reprezentantul Linea Directa Communications, companie care activeaza pe piata de marketing direct si call center.
Grbic considera ca industria outsourcing din Romania are un mare potential de crestere in special datorita raportului excelent dintre calitate si pret la serviciile oferite."Pretul este unul dintre cele mai scazute din Europa Centrala si de Est, iar personalul este foarte bine pregatit, in special prin capacitatile multilingvistice", a adaugat Mananing Director al companiei Linea Directa Communications.
Dejan Grbic a subliniat ca aceasta crestere se bazeaza si pe faptul ca in Romania numai 5 - 10% din companii apeleaza la outsourcing in timp ce in alte tari procentul este 70-80. "Pe piata locala ne confruntam cu companii care nu sunt constiente de beneficiile externalizarii unor servicii sau pur si simplu sunt reticenti", a declarat Grbic.
"Actuala criza a avut un efect imediat asupra companiilor din acest sector care deserveau clientii importanti din domenile cele mai afectate de criza, ca de exemplu sectorul financiar, care se folosea de serviciile BPO (Business Process Outsourcing) si in mod special de call center. Declinul a survenit deoarece acesti clienti detineau la randul lor departamente interne de call center, iar cand au renuntat la aceste servicii au preferat sa renuntat la cele externe. Insa pe termen lung criza va impulsiona industria de outsourcing si sunt posibilitati reale de crestere pe piata interna", a continuat managing director Linea Directa Communications.
Acesta considera ca scaderea poate fi recuperata in urmatoarele cateva luni prin reorientarea catre alte servicii care se afla in crestere, cum ar fi recuperarea de creante.
Linea Directa Communications face parte din Studio Moderna Group, una dintre cele mai mari companii de marketing direct si call center. Activitatile principale sunt administrare baze de date, programe de loializare si de generare potentiali clienti, vanzari telefonice, servicii de Info Line si Help-Desk, campanii de E-mailing si SMS, studii de piata, trimiteri postale, respectiv procesare plati.
Grupul acopera 21 de piete din Europa Centrala si de Est. Linea Directa Communications are in Romania aproximativ 300 de angajati, iar in toamna acestui an va deschide un nou sediu intr-o locatie din centrul sau vestul tarii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman