Cum pot fi multumiti angajatii
Data publicarii: 22-06-2009 | HR/CariereRecunoasterea meritelor unui subordonat poate fi facuta si prin alte metode decat recompensa materiala. Expertii enumera cateva sugestii.
Succesul in afaceri depinde intr-o masura covarsitoare de managerii care au oferit o recunoastere constructiva si recompense semnificative angajatilorsai, sustin doispecialisti in resurse umane, Adrian Gostick si Chester Elton, bazandu-se pe studii de caz facute la companii de varf precum Disney sau KPMG. Studiile arata ca angajatii pun recunoasterea inaintea salariului atunci cand sunt intrebati "ce isi doresc de la slujba pe care o au".
Portretul sefului productiv
"Sefii eficienti isi conduc echipele cu ajutorul recunoasterii si recompenselor, nu prin impunerea autoritatii. In felul acesta, obtin niveluri ridicate in ceea ce priveste productivitatea, pastrarea fortei de munca si satisfacerea clientilor", a spus si Scott Cristopher, directorul de afaceri si training al O. C. Tanner Company, saptamana trecuta, la Bucuresti. Societatea de Management a Resurselor Umane din Singapore, care a intervievat peste 3.000 de persoane, cerandule sa raspunda la intrebarea: "Ce va doriti cu adevarat de la slujba voastra?", a descoperit ca angajatii au trecut salariul abia pe locul al treilea in lista lor. Pe primul loc se afla "cariera/oportunitati de invatare", iar pe locul al doilea recunoasterea.
Si in urma studiului realizat de catre Organizatia Jackson, impreuna cu cei doi autori, care a implicat zece ani de cercetare si peste 200.000 de interviuri cu angajati si manageri din toata lumea, a reie sit ca principala calitate a unui management efecient e capacitatea de a recunoaste contributiile angajatilor.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău