Studiu: Masinile scumpe nu atrag femeile
Data publicarii: 19-06-2009 | LifestyleTop Gear Australia a vrut sa afle daca femeile sunt intr-adevar atrase de barbatii care conduc masini scumpe. Desi exista deja o serie de studii in acest sens, care au prezentat diverse rezultate, atractia nestavilita a femeilor pentru barbatii instariti care conduc automobile scumpe, a devenit deja un subiect de gluma. Pentru a realiza acest studiu, Top Gear Australia a apelat la o agentie australiana de cercetare, care se specializeaza in reactiile creierului uman.
Undele cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate, iar interesul lor pentru vehicul si persoana de la volanul acestuia a fost masurat cu ajutorul instrumentelor electronice. Initial, subiectilor li s-a prezentat un vehicul, iar apoi vehiculul a fost condus de un barbat. In timp ce unele vehicule erau mai interesante cu un barbat la volan, anumite modele au devenit respingatoare in momentul in care un sofer s-a asezat la volan.
Cercetatorii australieni au folosit un Porsche 911, un Nissan Skyline modificat, un MG Roadster clasic si un pick-up Holden Ute si un SUV. Fiecare automobil a primit un sofer care corespundea clientelei tipice a modelului respectiv, iar reactiile cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate atent.
Studiul a aratat ca un barbat de varsta a doua nu este mai atragator la volanul unui automobil sport premium, cum este Porsche 911, pe cand un familist tipic sau un barbat atragator arata la fel de bine in aproape orice vehicul. Un element surprinzator al studiului a fost faptul ca Roadster-ul MG a fost mai interesant pentru subiecti atunci cand nu avea un sofer.
Cercetatorii australieni au concluzionat ca barbatii nu trebuie sa se bazeze pe masina pe care o conduc pentru a atrage femeile, ci trebuie sa aleaga modelul care le place si li se potriveste cel mai bine. Pe langa asta, se pare ca prezenta sau lipsa unui automobil nu schimba cu nimic perceptia unui barbat atragator in ochii unei femei. Trebuie luat in considerare faptul ca studiul a fost efectuat pe un esantion limitat de femei, si ca nu poate fi reprezentativ pentru toate grupurile sociale si culturile lumii.
Drive.au via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business