Marcile traditionale, cautate pe timp de criza
Data publicarii: 15-06-2009 | DiverseRomanii sunt nostalgici si traditionalisti, iar acest lucru ii face sa nu stea mult pe ganduri atunci cand trebuie sa aleaga intre o marca veche, bine cunoscuta de ei, si alta mai recenta a aceluiasi produs.
Acesta este motivul pentru care o serie de branduri precum detergentul Dero, ciocolata cu rom, Kandia, Dacia, Bucegi, Gerovital, biscuitii Eugenia sau CEC au consumatori fideli.
Acest lucru este un avantaj pe timp de criza, cand managerii cauta sa taie cat mai mult costurile, iar bugetele de promovare si marketing sunt de obicei pe primul loc pe lista activitatilor de care se pot dispensa. In schimb, promovarea se face aproape de la sine atunci cand o marca este notorie, ea atragand profiturile prin ea insasi, explica revista "Capital", in editia din aceasta saptamana.
Afacerea cu un brand cunoscut merge singura
In acest context, intreprinzatorii romani care vor sa-si mentina vanzarile chiar si in aceasta perioada "mai au totusi la dispozitie marci autohtone care au facut cariera in trecut si de care consumatorii isi aduc inca aminte cu placere", potrivit revistei "Capital". Ceea ce trebuie sa faca oamenii de afaceri interesati este sa le caute in arhivele Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) si sa investeasca o suma mica de bani pentru reanimarea lor. "Mai departe, afacerea merge singura", conchid redactorii "Capital".
De altfel, foarte multe dintre marcile preferate de romani zac uitate in arhiva OSIM. Multe dintre ele au fost inregistrate la inceputul secolului trecut, insa se bucura si azi de succes. Unele sunt marci "de familie", perpetuand numele persoanelor care au contribuit la istoria lor, dar si a poporului roman. Un exemplu este marca Otet Stirbey, inregistrata in anul 1913 de catre George A. Stirbey, fratele printului Barbu Stirbey.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău