Ce trucuri folosesc candidatii pentru a atrage atentia angajatorilor
Data publicarii: 11-06-2009 | HR/CariereConditiile din ce in ce mai dificile de pe piata muncii ii determina pe cei aflati in cautarea unui loc de munca sa-si diversifice tehnicile si modalitatile prin care atrag atentia angajatorilor asupra lor, potrivit unui studiu al site-ului de recrutari online CareerBuilder.com.
O cincime dintre managerii de resurse umane au raportat cresterea numarului de tactici neconventionale folosite de candidati in primele cinci luni ale anului, sensibil mai mult decat in perioada similara a anul trecut, cand procentul era de doar 12%.
Confruntati cu cea mai mare rata a somajului din ultimul sfert de secol, angajatii americani recurg la trucuri nemaintalnite pana acum, mai frecvente fiind: raspandirea de CV-uri in marile intersectii, spalarea masinilor in parcarile companiilor, vanarea directorilor pe holurile sau in receptiile firmelor si solicitarea unui interviu, expedierea de prajituri in forma de carte de vizita cu poza candidatului.
O tehnica ceva mai elaborata raportata de CareerBuilder consta in folosirea aceleiasi frizerii la care merge directorul companiei vizate pentru a afla amanunte despre personalitatea si obisnuintele sefului.
Cea mai neobisnuita practica a fost atasarea la CV a unui pantof, insotit de mesajul "o cale de a-mi pune picorul in pragul Dvs".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile