Afaceri din inchirierea de invitati pentru nuntile japonezilor
Data publicarii: 09-06-2009 | DiversePentru multi japonezi, nunta nu este doar un eveniment cu o insemnatate personala, ci si un prilej de etalare a familiei si a prietenilor. De aceea, succesul acestui eveniment se masoara in mare masura prin numarul prietenilor, colegilor de serviciu si membrilor familiei prezenti, scrie Reuters.
Cu acest prilej, sefii de la munca de regula tin discursuri, cunoscutii pregatesc mici surprize artistice (cantece, recitarea de poezii), iar familia invita cat mai multi alti invitati. Problemele apar abia atunci cand numarul mesenilor nu este pe masura evenimentului.
Daca lucrurile stau astfel, singura solutie de a scapa de rusinea sociala este contractarea unei firme specializata in inchirierea de oaspeti. "Unul din prieteni te anunta ca nu mai poate veni. Sau exista o discrepanta prea mare intre invitatii mirelui si cei ai miresei. Sau, pur si simplu, numarul total al mesenilor este prea mic", detaliaza directorul unei agentii de inchiriat oaspeti principalele motive pentru care oamenii apeleaza la serviciile sale.
Pentru 20.000 yeni (200 de dolari) agentia trimite un fals oaspete la nunta. Pentru alti 5.000 yeni acesta poate pune in scena un dans sau un cantec. Cu 10.000 yeni, invitatul va tine un discurs adecvat momentului.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman