Vorbitul la telefon provoaca probleme sistemului nervos
Data publicarii: 05-06-2009 | LifestyleDurerile in brate si senzatiile de intepaturi in degete pot fi un semn ca ati vorbit foarte mult la telefon. De aceea, e necesar ca uneori sa scurtati astfel de discutii si va vedeti mai mult cu persoanele cu care vreti sa vorbiti.
Pozitia normala pentru o conversatie telefonica presupune sa tineti cotul indoit. Insa dupa o perioada in care nervii din brat sunt solicitati in acest fel, acestia se "scurt-circuiteaza". Primul semn ca ceva nu e in regula este intepatura in degetele de la mana si incapacitatea de a mai efectua sarcini simple cum ar fi deschiderea unui brocan, avertizeaza CNN, citat de ziare.com.
Nervii care sunt solicitati in timpul conversatiei telefonice sunt cei care controleaza degetele cele mai mici. Pentru a evita situatia in care nu va mai puteti misca mana, este recomandat sa scurtati conversatiile telefonice, pe cat posibil, sau sa schimbati des mana cu care tineti aparatul.
Problema poate ajunge atat de grava incat sa nu mai puteti tasta sau scrie. Unii amatori de conversatii la telefon spun ca dupa ce tin aparatul in mana o perioada, nici nu mai il simt. Utilizarea constanta a telefonului "streseaza nervii", spune Leon Benson, chirurg ortoped si purtator de cuvant al Academiei Americane pentru Chirurgi Ortopezi. "Nu e normal ca nervul sa fie intins o ora intreaga, nu e construit pentru asa ceva", mai spune el.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău