Criza financiara, catalizator in dezvoltarea serviciilor de mobile-banking
Data publicarii: 27-05-2009 | Finante-BanciPotrivit studiului "Mobile Banking Forecast 2008-2013" realizat de firma de consultanta TowerGroup, 2009 va fi un an extrem de important pentru serviciile de mobile-banking, acum acest tip de operatiuni putand iesi din zona ingusta ocupata in prezent.
Canalele de comunicatie deschise de telefoanele mobile sunt vazute atat de banci, cat si de utilizatorii individuali ca modalitati eficiente de manevrare a conturilor sau de informare in legatura cu tranzactiile derulate.
Problemele cu care se confrunta piata financiara sunt vazute ca favorabile dezvoltarii mobile-banking-ului, intr-un astfel de context oamenii dorind sa aiba un control mai strans si mai prompt asupra propriilor finante.
In plus, spun realizatorii cercetarii, tehnologiile oferite de ultima generatie de telefoane mobile vor facilita mentinerea unei legaturi permanente cu banca si o interventie rapida asupra propriilor conturi. Rata anuala de crestere a acestui tip de servicii este estimata la 55% pana in 2013.
"Omniprezenta telefoanelor mobile corelata cu nevoia de informare a clientilor creeaza premisele perfecte pentru extinderea serviciilor de mobile-banking", spun analistii TowerGroup.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice