Retelele de socializare nu sunt canale profitabile pentru advertiseri
Data publicarii: 25-05-2009 | MediaRetelele de socializare nu pot reprezenta canale profitabile pentru transmiterea mesajelor publicitare, pentru faptul ca mai putin de 5% dintre utilizatori isi iau, in mod frecvent, informatii despre anumite produse din aceste medii online, arata cel mai recent studiu realizat de Knowledge Networks.
Studiul Knowledge Networks ofera advertiserilor si specialistilor in marketing o imagine clara asupra motivatiilor si atitudinilor utilizatorilor de platforme de microblogging, precum Facebook sau Twitter. Astfel, 83% dintre utilizatorii de internet, cu varste cuprinse intre 13 si 54 de ani, utilizeaza platformele de socializare, dar mai putin de 5% dintre acestia iau in cosiderare informatiile din aceste medii in momentul in care trebuie sa ia o decizie de cumparare, fie ca este vorba de calatorii, de servicii financiare sau de alegerea unui restaurant. In plus, doar 16% dintre utilizatorii platformelor sociale se declara tentati sa cumpere produsele companiilor ale caror reclame sunt postate pe site-urile sociale.
Sugestiv in acest sens este faptul ca, atunci cand vine vorba de haine, restaurante sau servicii de telefonie mobila, doar 1-3% dintre utilizatori se folosesc de informatiile de pe platformele sociale pentru a lua o decizie de cumparare.
Pe de alta parte, aproape doua treimi dintre utilizatori sunt de acord cu faptul ca reclamele ofera "un pret corect" pentru folosirea acestor servicii.
Pastrarea legaturilor cu prietenii si familia, precum si cunoasterea de noi persoane, reprezinta de departe motivul principal al utilizarii platformelor sociale, invocat de 54% dintre utilizatori.
Studiul a fost realizat in perioada 10-16 martie, pe un esantion format din 502 membrii ai KnowledgePanel - singurul panel online reprezentativ pentru populatia SUA.
Knowledge Networks este o firma specializata in furmizarea de studii, analize si crearea de panele pentru clienti. Aceasta companie ofera, de asemenea, statistici online valide si cercetari, prin intermediul KnowledgePanel.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani