Hotelierii: serviciile all inclusive nu sunt rentabile pentru Romania
Data publicarii: 23-05-2009 | TurismReprezentantii Perla Majestic Group au declarat, vineri, ca multe dintre hotelurile din Romania care au incercat sa vanda pachete all inclusive au renuntat dupa numai un sezon, deoarece nu este un serviciu rentabil.
"Numai noi (Hotelul Perla din Mamaia - n.r) din cele trei hoteluri ale grupului care ofereau servicii all inclusiv ne-am pastrat oferta si anul acesta", a declarat directorul hotelului Mihaela Albu.
Costurile unui hotelier care ofera servicii all inclusive sunt cu 20-30% mai mari decat ale unui operator de structura de cazare care ofera doar mic dejun.
"Serviciile all inclusive nu sunt rentabile pentru hotelierul roman si pentru ca produsele alimentare sunt mult mai scumpe decat in Turcia, destinatia care ofera cele mai multe pachete complete", a declarat secretarul general al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc, Dragos Raducan.
Hotelierii care ofera servicii all inclusive se plang de turistul roman care isi umple farfuria pana la refuz cu mancare, fara a consuma nici macar jumatate.
"Romanii nu declara cate persoane sunt atunci cand se prezinta la hotel cu pachete all inclusive, astfel incat ne-am trezit ca aveau pachete cumparate doua-trei persoane si la masa mai apareau inca una sau doua persoane", a declarat Mihaela Albu.
Un alt motiv pentru care all inclusive-ul nu prinde in statiunile romanesti este legat de faptul ca pe litoralul romanesc se ofera putine posibilitati de petrecere a timpului liber in cadrul complexurilor hoteliere.
"In strainatate la un all inclusive exista diverse posibilitati de distractie in cadrul complexelor hoteliere sau ale resorturilor", a precizat Albu.
In sezonul trecut, doar zece hoteluri de pe litoral au oferit pachete all inclusive.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău