Promotie originala: daca ploua, toate masinile sunt gratis
Data publicarii: 19-05-2009 | DiverseUn dealer auto din statul american Colorado a gasit o metoda inedita de a-si promova afacerea: acesta a promis clientilor care si-au cumparat automobile de la magazinul sau in perioada 13-16 mai ca isi vor primi integral banii inapoi daca va fi indeplinita o conditie.
Anume, ca in data de 25 mai, zi in care americanii aniverseaza Memorial Day (echivalentul Zilei Eroilor), sa ploua. Pentru ca lucrurile nu aveau cum sa fie atat de simple, proprietarul magazinului isi va onora promisiunea doar daca ploaia va fi intre 7 a.m si 7 p.m, iar cantitatea de apa se va incadra in media de precipitatii din luna curenta.
Volumul de apa va fi masurat oficial de statia meteo a localitatii. Dealerul vinde masini produse de General Motors, printre acestea fiind si modele premium cu o valoare de peste 30.000 dolari unitatea. Oferta este valabila atat pentru automobilele vechi, cat si pentru cele noi, dar nu si pentru cei care au cumparat flote de masini.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani