Topul companiilor cu cea mai buna reputatie
Data publicarii: 07-05-2009 | InternationalReputation Institute, agantie internationala activa pe piata de consultanta corporatista, a dat publicitatii rezultatele ultimului studiu "Global Reputation Pulse", prin care stabileste anual care sunt companiile globale cu cea mai buna reputatie.
Studiul este realizat prin intervievarea a peste 60.000 consumatori din 32 de tari. Celor chestionati li se cere sa numeasca un numar de firme reprezentative si sa le acorde un rating defalcat pe cateva criterii: incredere, admiratie, apreciere a produselor, etc.
Datele au fost culese in perioada ianuarie-februarie 2009, in fiecare tara stabilindu-se in prealabil un esantion reprezentativ de populatie. Compania cu cea mai buna reputatie a fost declarata Ferrero, producator italian de ciocolata.
Primele 10 locuri ale clasamentului arata astfel:
- Ferrero, Italia
- Ikea, Suedia
- Johnson & Johnson, SUA
- Petrobras, Brazilia
- Sadia, Brazilia
- Nintendo, Japonia
- Christian Dior, Franta
- Kraft, SUA
- Mercadonna, Spania
- Singapore Airlines, Singapore
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani