Te intereseaza o cariera de bugetar la CEC? Doar cateva luni…
Data publicarii: 04-08-2006Ce ati citit este o poveste, caci, de fapt, CEC se afla in continuare intr-un amplu proces de restructurare, urmand sa fie privatizata. Saptamana trecuta s-au aflat si cei doi finalisti: Banca Nationala a Greciei si OTP Bank Ungaria. Conform oficialilor bancii, a fost complet reorganizata activitatea bancii, atat la nivel central, cat si in teritoriu, a crescut numarul personalului care lucreaza direct cu clientii, concomitent cu reducerea numarului de salariati. Cu toate acestea, CEC are in continuare pozitii vacante. Locuri de munca despre care BankNews a aflat si pe care ti le prezinta in cele ce urmeaza. Pentru ca cei care se angajeaza acum la CEC, nu vor mai trebui sa se agite sa cumpere “cafea si tigari”pentru tipa din Centrala, iar, in cateva luni vor lucra de fapt pentru OTP sau NBG. Sincer acum: se va da militaria jos din pod!
Posturi vacante
Instructor pregatire - Centrala CEC, Directia Resurse Umane - Serviciul pregatire si dezvoltare personal (doua posturi)
Principalele atributii:
-derularea proiectelor de training
-desfasurare activitati de instruire
-inventarierea nevoilor de pregatire si calificare profesionala a personalului
-planificarea, organizarea si conducerea programelor de pregatire
-efectuarea evaluarii calitative si cantitative a programelor de formare profesionala
-analiza rezultatelor masurilor de instruire
-gestionarea bazei de date pe domeniul de activitate
Profilul postului - conditii minime:
-studii superioare
-curs de „formare de formatori”
-5 ani experienta specifica, preferabil 3 ani experienta de munca intr-o companie multinationala, din care cel putin un an pe un post similar
-cunostinte economice solide
-cunostinte foarte bune de limba engleza sau de alta limba de circulatie internationala
-cunostinte solide de utilizare a calculatorului
-abilitati de platforma (usurinta de a vorbi in fata unui auditoriu, abilitati de comunicare, limbaj corporal adecvat) si capacitatea de a interactiona bine cu clasa
-abilitati de organizare si planificare a activitatii, abilitati de comunicare
-capacitatea de a lucra independent si in echipa, capacitate de analiza si sinteza
Anuntul expira la data: 18.08.2006
Coordonator de vanzari zonal - Centrala CEC (sase posturi)
-Nord - Est cuprinzand judetele: Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui
-Sud - Est cuprinzand judetele: Braila, Buzau, Constanta, Galati, Tulcea, Vrancea
-Sud-Muntenia cuprinzand judetele: Arges, Calarasi, Dambovita, Giugiu, Ialomita, Prahova, Teleorman
-Sud-Vest-Oltenia cuprinzand judetele: Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea
-Vest: Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timis
-Centru: Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures, Sibiu
Activitatea zilnica specifica postului se desfasoara in zona mentionata.
Profilul postului - conditii minime:
-studii superioare, preferabil economice
-minim 5 ani experienta, preferabil cel putin 2 ani in domeniul financiar sau bancar, experienta pe un post similar constituie un avantaj
-cunostinte bune operare si a aplicatiilor MS Office
-limba engleza si preferabil cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala
-cunostinte de vanzare, marketing, comunicare si cunoasterea produselor bancare pentru persoane juridice
-abilitati de vanzari si de comunicare, orientare catre clienti
Anuntul expira la data: 08.08.2006
Economist - Centrala CEC S.A., Serviciul Evidenta Tranzactii, Trezorerie si Custodie (un post)
Principalele atributii din fisa postului:
-urmarirea si procesarea tranzactiilor in valuta: cumparari si vanzari de valuta pe piata valutara interbancara, plasamente/atrageri/transferuri de sume in valuta incheiate de Directia Trezorerie, tranzactii privind rezerva minima obligatorie in valuta, alte incasari si plati in valuta (comisioane, dobanzi, taxe)-intocmirea si transmiterea la B.N.R. a situatiilor de raportare a tranzactiilor in valuta
Profilul postului - conditii minime:
-studii superioare economice-2 ani activitate financiar-bancara
-cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala
-cunostinte de utilizare PC
Anuntul expira la data: 07.08.2006
Consilier - Centrala CEC S.A., Compartimentul Metodologie Contabila si Fiscala (un post)
Principalele atributii din fisa postului:
-elaborarea de proceduri si monografii contabile pentru operatiuni in lei si valuta-intocmirea si raportarea indicatorilor de prudentialitate
-intocmirea situatiilor financiare conform I.F.R.S.
Profilul postului - conditii minime:
-studii superioare economice-3 ani vechime in munca
-2 ani activitate financiar
-bancara si cunoasterea aprofundata a standardelor I.F.R.S.
-cunostinte de utilizare PC
-limba engleza constituie avantaj
Anuntul expira la data: 07.08.2006
Evaluator - Centrala CEC S.A.
Principalele atributii din fisa postului:
-verificarea si aprecierea corectitudinii evaluarilor garantiilor pentru creditele care intra in competenta de aprobare a Centralei CEC-verificarea incadrarii garantiilor in conditiile de aprobare a creditelor
-participarea la realizarea recomandarilor pentru Comitetul de Credite, in vederea luarii unei decizii de creditare
-coordonarea metodologica a activitatii de evaluare a garantiilor colaterale si administrarea functionala directa a tuturor evaluatorilor din cadrul sucursalelor judetene / SMB.
Profilul postului - conditii minime:
-studii superioare-atestat conform legii (ANEVAR, CECAR, Ministerul Justitiei etc.)
-preferabil experienta relevanta intr-o activitate similara
-limba engleza si utilizare PC constituie avantaj-bun organizator, gandire analitica si sintetica, abilitate in luarea deciziilor si stabilirea prioritatilor
Anuntul expira la data: 07.08.2006
Director - Sucursala CEC Baia Mare (un post)
Profilul postului - conditii minime:
-studii superioare, de preferinta economice-6 ani vechime in munca
-3 ani vechime in domeniul financiar-bancar
-cunostinte utilizare PC
-cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala constituie avantaj
Principalele atributii din fisa postului:
-organizeaza, conduce si controleaza activitatea si personalul din cadrul sucursalei-dezvolta afacerea si asigura indeplinirea obiectivelor sucursalei
-reprezinta CEC in relatiile cu tertii si angajeaza patrimonial banca
-asigura oferirea de servicii de calitate clientilor bancii
-administreaza bugetul sucursalei; monitorizeaza realizarea planurilor de vanzari si cheltuieli
-realizeaza si mentine un portofoliu de credite de calitate
Profilul candidatului ideal:
-experienta in coordonarea echipelor si oamenilor; experienta in vanzari-foarte bune abilitati de comunicare, atat cu clientii cat si in interiorul organizatiei
-cunostinte de planificare strategica
-gandire analitica, flexibilitate si spirit de initiativa
Anuntul expira la data: 16.08.2006
Inscrierile se fac la sediul Centralei CEC S.A. din Bucuresti, Calea Victoriei, nr. 13, sector 3, in baza unei cereri de intentie si a unui Curriculum Vitae. Acestea pot fi transmise si prin fax la nr. 021/310.09.41, 312.43.28 sau prin e-mail la adresa gabriela.iordache@cec-sa.ro pana la aceeasi data. In scrisoarea de intentie se va specifica pozitia pentru care se aplica.
Alte precizari
Intre data limita de inscriere si data concursului se va efectua o selectie a C.V.-urilor prezentate iar candidatii selectati vor fi invitati la concurs.
Ana Maria Megan
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani