Companiile afectate de criza se muta in birouri virtuale
Data publicarii: 23-04-2009 | AfaceriInchirierea de spatii de birouri pentru perioade scurte de timp a fost o solutie folosita in ultimii ani in special de firmele care testau anumite piete. Companiile lovite de recesiune, care incearca sa isi diminueze costurile imobiliare, sunt si ele interesate, in ultimul timp, de aceasta varianta. Isi echipeaza angajatii cu telefoane inteligente si cu laptopuri si ii muta din sedii in "birouri virtuale".
Contextul economic dificil din ultimele luni ii obliga pe angajatori sa caute tot mai insistent variante flexibile privind reducerea costurilor imobiliare, sustin expertii companiilor specializate in solutii de amenajare a spatiilor de lucru.
"Companiile au creat o noua generatie de angajati mobili care nu au nevoie in permanenta de un birou, dar necesita un mediu de lucru profesionist si servicii de asistenta la cerere. Birourile virtuale s-au dovedit populare printre companiile care doresc sa isi diminueze costurile operationale", sustine Mark Dixon, CEO al Regus Group, companie care ofera deja astfel de servicii pentru firme importante din intreaga lume.
Lucrezi de acasa si te intalnesti cu clientii in "biroul virtual"
Practic, companiile isi ajuta angajatii sa isi amenajeze birouri acasa si le ofera posibilitatea de a utiliza "birouri virtuale" in loc sa se deplaseze pana la sediu.
In momentul in care au nevoie de facilitati situate central pentru intalnirile cu clientii, angajatii apeleaza la serviciile unei firme specializate, care detine spatii de birouri in centre de afaceri de prestigiu si care ofera personal de asistenta fara cheltuielile asociate angajarii si mentinerii unui post de asistent permanent.
Aceeasi firma specializata preia corespondenta si o directioneaza catre consultantii companiei-client si gestioneaza, de asemenea, apelurile telefonice, transferandu-le direct catre angajati.
Integral in Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani