Criza se vinde cel mai bine pe timp de criza
Data publicarii: 04-04-2009 | DiverseIn vreme de criza, cel mai bine se vinde chiar criza. Restaurante au meniuri de criza, magazinele au preturi de criza, iar cuvantul ii atrage ca un magnet pe cumparatori.
Ceea ce clientii simt, specialistii stiu: e vorba doar de o strategie de vanzari. Mihaela Georgescu, reprezentat al unei agentii de publicitate: "Orice produs care este exact la fel si se promoveaza la fel ca anul trecut, are acum o a doua denumire de criza sau un nou pret de criza. De fapt e doar o strategie de marketing".
Strategie sau nu, efectul se simte totusi in buzunar. Cert este ca strategia "de criza" merge de minune, asa ca administratorii n-au de gand sa renunte prea repede la ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani