BEI ar putea prelua finantarea autostrazii Bucuresti-Ploiesti
Data publicarii: 02-04-2009 | EconomieBanca Europeana pentru Investitii negociaza cu Ministerul Transporturilor preluarea finantarii autostrazii Bucuresti-Ploiesti si a centurii Capitalei, a declarat directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), Dorina Tiron.
O noua intalnire pe aceasta tema intre reprezentantii ministerului si oficialii BEI va avea loc peste doua-trei saptamani.
Initial s-a luat in discutie si finantarea prin fonduri BEI a centurii Ploiestiului, care are termen de finalizare in toamna acestui an. "Credem ca terminam in acest an centura Ploiestiului, astfel incat sa nu mai fie necesari si banii de la BEI", a declarat Tiron.
Autostrada Bucuresti-Ploiesti este impartita in doua tronsoane, fiind finantata, in prezent, in totalitate de la bugetul de stat. Pe tronsonul Bucuresti-Moara Vlasiei, in lungime de 19,5 km, lucreaza consortiul italian Pizzarotti/Tirena Scavi, valoarea contractului fiind de 152,8 milioane de lei. Pe tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti, de 42,5 kilometri, lucreaza consortiul romanesc UMB Spedition/Pa &Co International/Euroconstruct Trading '98/Com-Axa. Valoarea totala a contractului se ridica la circa 100 de milioane de euro.
La largirea la patru benzi a Centurii de Nord a Bucurestiului lucreaza consortiul format din Alpine si FCC, grecii de la Aktor si asocierea Romtrade-Jaypart. Largirea la patru benzi a Centurii de Sud a Capitalei, proiect in valoare totala de 68.187.062 milioane de euro (fara TVA), va fi realizata de Delta ACM 93 S - Tehnologica Radion-SIRD - Pro Cons XXI, Euroconstruct Trading 98 SRL - Romstrade - Consitrans si Straco Grup - SCT Bucuresti - Genesis International - OJSC Mostobud - OJSC Altcom -Expert Proiect. Doua portiuni de centura, cele cuprinse intre A1 si DN 7, respectiv intre A2 si DN 2, ambele cu o lungime de circa sapte kilometri, nu au fost cuprinse pana acum in proiect.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani