Romanii cred in Mercedes si in Nokia
Data publicarii: 06-03-2009 | DiverseConationalii considera ca se pot bizui pe aceste marci, reiese dintr-un studiu realizat de revista "Reader's Digest".
Romanii au cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in telefoanele Nokia si in computerele Dell, reiese din studiul European Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest". La capitolul carduri de credit, conationalii au ales brandul Visa, iar la cosmetice marca germana Nivea.
Detergentul care se bucura de cel mai inalt nivel de apreciere printre romani este Ariel, iar cerealele Nestle conduc si ele la categoria lor. In acelasi timp, belgienii si rusii prefera masinile Toyota, in timp ce austriecii, nemtii, polonezii si elvetienii considera ca marca Volkswagen face toti banii. La capitolul aparate foto, brandul japonez Canon a iesit pe locul intai in topul increderii, in aproape toate statele incluse in studiu. Aceeasi perfo rmanta au mai stabilit-o pe categoriile lor marcile Nokia, la telefoane mobile, si Visa, la carduri bancare.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani