Publicitate doar pentru presa auditata BRAT
Data publicarii: 03-03-2009 | MediaBiroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat o campanie de comunicare pentru educarea clientilor de publicitate. Organizatia a lansat, ieri, un program care incearca sa convinga companiile sa cumpere reclama doar in publicatiile, tiparite sau online, auditate de BRAT.
BRAT a pornit prima campanie de comunicare ce incearca sa educe clientii de publicitate si institutiile publice din Romania si are ca scop sporirea increderii acestora in presa scrisa auditata si in site-urile web masurate de SATI. Publicul tinta este format din clienti si agentii de publicitate si institutii ale statului.
Campania se adreseaza si institutiilor statului pentru ca "se intampla sa arunce bugete consistente pe baza «emotionala»", a declarat Dragos Stanca, Managing Director al F5, divizia online a trustului Realitatea Catavencu.
"Una dintre problemele identificate de BRAT a fost aceea ca, in pofida faptului ca piata este destul de matura, bugetele de publicitate care ajung in presa auditata sunt uneori mai mici decat in cazul publicatiilor fara rezultate", a declarat Silviu Ispas presedintele BRAT, in cadrul conferintei de lansare.
El a mai spus ca respectiva campanie nu este legata de criza, dar se suprapune cu un moment interesant al pietei. "Industria media are nevoie de rezultate referitoare la performanta publicatiilor", a mai spus Ispas. Campania "BRAT da valoare publicitatii" se va derula in urmatoarele doua-trei luni pe print, online si direct mailing.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii