Cele mai populare branduri pe online
Data publicarii: 26-02-2009 | MediaDacia ramane cel mai popular brand romanesc in mediul online, insa una dintre cele mai bune evolutii in randul utilizatorilor de internet o are Ursus, brand care a declasat Arctic de pe pozitia secunda, potrivit celei de-a doua editii a studiului Leading Brands by Romanian Internet Users, realizat in randul internautilor din Romania de Gemius Research si Evensys.
Prezentat in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum, studiul a fost realizat, in perioada ianuarie-februarie 2009, pe 2.769 de respondenti reprezentand utilizatori de internet din Romania, cu varsta intre 18 si 45 de ani. Dacia continua sa fie considerat de utilizatorii de internet si cel mai de incredere brand (cu 25%), fiind urmat, la fel ca si in topul popularitatii, de Ursus, Arctic si BCR (fiecare cu 6%). Dacia a reusit sa se mentina si in clasamentul global al celor mai populare branduri pe internet, unde ocupa pozitia a sasea. Pe de alta parte, eJobs este singurul brand romanesc din topul primelor zece marci prezente pe internet, condus de gigantii Google, Yahoo! si Coca-Cola. La nivel global, internautii romani considera ca brandurile cele mai populare sunt Coca-Cola, Nokia si Nike.
Cel mai popular brand din categoria finante-banci a ramas, ca si anul trecut, ING, care face echipa cu BRD si BCR in toate topurile categoriei. Din randul produselor de ingrijire personala, Nivea este considerat cel mai popular brand, in timp ce Avon are cea mai buna prezenta online. Categoria IT este dominata, ca si anul trecut, de Microsoft, in timp ce topurile sectorului produselor electronice sunt impartite de Sony si Nokia. O situatie asemanatoare este si in cazul marcilor de telecomunicatii: daca Orange este cel mai popular, Vodafone s-a impus in topurile prezentei si al importantei online. Potrivit studiului, in domeniile IT, asigurari exista un grad de corelare mai mare intre prezenta online si importanta brandului. Potrivit lui Catalin Emilian, operations manager Gemius Research, campaniile desfasurate online de branduri nu au influentat direct rezultatele studiului, ci indirect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău