Cele mai populare branduri pe online
Data publicarii: 26-02-2009 | MediaDacia ramane cel mai popular brand romanesc in mediul online, insa una dintre cele mai bune evolutii in randul utilizatorilor de internet o are Ursus, brand care a declasat Arctic de pe pozitia secunda, potrivit celei de-a doua editii a studiului Leading Brands by Romanian Internet Users, realizat in randul internautilor din Romania de Gemius Research si Evensys.
Prezentat in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum, studiul a fost realizat, in perioada ianuarie-februarie 2009, pe 2.769 de respondenti reprezentand utilizatori de internet din Romania, cu varsta intre 18 si 45 de ani. Dacia continua sa fie considerat de utilizatorii de internet si cel mai de incredere brand (cu 25%), fiind urmat, la fel ca si in topul popularitatii, de Ursus, Arctic si BCR (fiecare cu 6%). Dacia a reusit sa se mentina si in clasamentul global al celor mai populare branduri pe internet, unde ocupa pozitia a sasea. Pe de alta parte, eJobs este singurul brand romanesc din topul primelor zece marci prezente pe internet, condus de gigantii Google, Yahoo! si Coca-Cola. La nivel global, internautii romani considera ca brandurile cele mai populare sunt Coca-Cola, Nokia si Nike.
Cel mai popular brand din categoria finante-banci a ramas, ca si anul trecut, ING, care face echipa cu BRD si BCR in toate topurile categoriei. Din randul produselor de ingrijire personala, Nivea este considerat cel mai popular brand, in timp ce Avon are cea mai buna prezenta online. Categoria IT este dominata, ca si anul trecut, de Microsoft, in timp ce topurile sectorului produselor electronice sunt impartite de Sony si Nokia. O situatie asemanatoare este si in cazul marcilor de telecomunicatii: daca Orange este cel mai popular, Vodafone s-a impus in topurile prezentei si al importantei online. Potrivit studiului, in domeniile IT, asigurari exista un grad de corelare mai mare intre prezenta online si importanta brandului. Potrivit lui Catalin Emilian, operations manager Gemius Research, campaniile desfasurate online de branduri nu au influentat direct rezultatele studiului, ci indirect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani