Cele mai populare branduri pe online
Data publicarii: 26-02-2009 | MediaDacia ramane cel mai popular brand romanesc in mediul online, insa una dintre cele mai bune evolutii in randul utilizatorilor de internet o are Ursus, brand care a declasat Arctic de pe pozitia secunda, potrivit celei de-a doua editii a studiului Leading Brands by Romanian Internet Users, realizat in randul internautilor din Romania de Gemius Research si Evensys.
Prezentat in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum, studiul a fost realizat, in perioada ianuarie-februarie 2009, pe 2.769 de respondenti reprezentand utilizatori de internet din Romania, cu varsta intre 18 si 45 de ani. Dacia continua sa fie considerat de utilizatorii de internet si cel mai de incredere brand (cu 25%), fiind urmat, la fel ca si in topul popularitatii, de Ursus, Arctic si BCR (fiecare cu 6%). Dacia a reusit sa se mentina si in clasamentul global al celor mai populare branduri pe internet, unde ocupa pozitia a sasea. Pe de alta parte, eJobs este singurul brand romanesc din topul primelor zece marci prezente pe internet, condus de gigantii Google, Yahoo! si Coca-Cola. La nivel global, internautii romani considera ca brandurile cele mai populare sunt Coca-Cola, Nokia si Nike.
Cel mai popular brand din categoria finante-banci a ramas, ca si anul trecut, ING, care face echipa cu BRD si BCR in toate topurile categoriei. Din randul produselor de ingrijire personala, Nivea este considerat cel mai popular brand, in timp ce Avon are cea mai buna prezenta online. Categoria IT este dominata, ca si anul trecut, de Microsoft, in timp ce topurile sectorului produselor electronice sunt impartite de Sony si Nokia. O situatie asemanatoare este si in cazul marcilor de telecomunicatii: daca Orange este cel mai popular, Vodafone s-a impus in topurile prezentei si al importantei online. Potrivit studiului, in domeniile IT, asigurari exista un grad de corelare mai mare intre prezenta online si importanta brandului. Potrivit lui Catalin Emilian, operations manager Gemius Research, campaniile desfasurate online de branduri nu au influentat direct rezultatele studiului, ci indirect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile