Playboy ar putea fi scos la vanzare, din cauza crizei economice
Data publicarii: 21-02-2009 | MediaUna dintre cele mai cunoscute reviste pentru barbati din intreaga lume nu a fost ocolita de probleme cauzate de criza economice. Sefii Playboy au anuntat ca sunt pregatiti sa vanda compania, dar au precizat ca nu vor vinde revista separat.
Reprezentantii Playboy au anuntat pierderi de peste 100 de milioane de euro in ultimul trimestru. Sefii companiei, care a devenit celebra datorita revistei pentru adulti si logo-ului cu iepurasul, sunt pregatiti sa iasa la vanzare.
"Rezultatele eforturilor noastre de pana acum ar trebui sa fie semnificative, dar confruntati cu actualele conditii economice este clar ca eforturile noastre de reorganizare trebuie sa continue", a declarat Jerome Kern, director interimar al companiei.
Prima editie a Playboy, care a avut-o pe Marilyn Monroe pe coperta, a aparut in decembrie 1953. Fondatorul Hugh Hefner, care avea 27 de ani la acel moment, nu era sigur de succesul pe care il va avea proiectul sau si nici macar nu a dat un numar revistei.
Dar succesul nu a intarziat sa apara. Ideea lui Hefner, enuntata inca din primul numar, a atras o multime de cumparatori: "Vrem sa fie foarte clar: nu suntem o revista pentru intreaga familie".
Totusi, aparitia mai multor reviste rivale pe piata a pus multa presiune asupra brandului celebru, iar aparitia Internetului a afectat vanzarile. Hefner a renuntat la postul de conducere al revistei cedand locul lui Christine, fiica lui. Pierderile din ultima vreme au facut-o pe Christine sa demisioneze in decembrie 2008.
Compania a redus personalul cu 14 la suta anul trecut.
dailymail.co.uk via Realitatea.net
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile