Telefon verde pentru oamenii de afaceri
Data publicarii: 14-02-2009 | AfaceriLa Ministerul IMM-urilor, Comertului si Mediului de Afaceri va functiona din luna martie un telefon verde, a anuntat vineri, la Baia Mare, ministrul Constantin Nita.
La telefonul verde va raspunde o persoana specializata in domeniul afacerilor care va da detalii la problemele ridicate de afaceristi, de la modul cum pot fi accesate fondurile pana la cum se implica Ministerul in mediul de afaceri. Deasemenea de la sfarsitul acestei luni se are in vedere punerea la punct a unui portal dedicat comertului exterior.
"Pana la sfarsitul acestei luni vom avea un portal referitor la comertul exterior unde oamenii de afaceri pot accesa toate informatiile de pe piata internationala. Intentionam ca incepand cu luna martie la nivelul Ministerului sa existe un telefon verde pentru IMM-uri la care sa raspunda cineva referitor la toate problemele legate de accesare de fonduri, de sprijinul statului, de modul cum Ministerul se implica in modul de afaceri", a declarat ministrul IMM-urilor, Constantin Nita.
Totodata ministrul a atras atentia celor 130 de reprezentanti numiti in intreaga lume sa se ocupe de comertul exterior ca trebuie sa atinga anumiti indici de performanta. In caz contrar, se va renunta la serviciile lor.
,,Ministerul nostru are 130 de reprezentanti in toata lumea. Unde avem ambasade avem si cate un reprezentant comercial care trebuie sa raspunda la toate solicitarile pentru mediul de afaceri. Acel om trebuie sa-i dea toate detaliile, e platit din bani publici. In 24 februarie vom avea intalnire cu toti acesti reprezentanti pentru a le explica noul mod de lucru cu ministerul si cu mediul de afaceri si faptul ca trebuie sa avem criterii de performanta. Nu platim acolo salarii de 2-3 mii euro si reultatul este zero pe linia exportului. Fiecare va avea un anumit target la care trebuie sa raspunda. Nu raspunde, vine acasa", a declarat ministrul Constantin Nita.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău