BCR a lansat un serviciu Telverde pentru firmele care folosesc serviciile de e-banking ale bancii

Data publicarii: 09-02-2009 | Finante-Banci

Banca Comerciala Romana (BCR) ofera un serviciu suport gratuit (Telverde) tuturor clientilor persoane juridice ce utilizeaza produsele MultiCash si e-BCR+. Este un serviciu dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, utilizatori ai serviciilor de electronic banking BCR, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.

"O echipa specializata furnizeaza clientilor informatiile solicitate de acestia astfel incat sa asigure desfasurarea in bune conditii a activitatii aferente serviciilor MultiCash si e-BCR+. Totodata, urmarim cresterea gradului de satisfactie a clientilor asigurand cu promptitudine asistenta in utilizarea serviciilor de electronic banking", a declarat Andra Topan, director executiv al Directiei Suport si Dezvoltare Produse Corporate din cadrul BCR.

Prin intermediul serviciului de asistenta lansat de BCR, clientii persoane juridice pot beneficia de informatii privind tipurile de operatiuni, de informatii financiar-bancare si de alte facilitati oferite de utilizarea serviciilor de electronic banking ale BCR.

"Cresterea numarului de clienti BCR care efectueaza operatiunile bancare prin intermediul serviciilor electronic banking a impus definirea unui contact dedicat exclusiv clientilor persoane juridice astfel incat solicitarile celor care utilizeaza aceste servicii sa fie preluate si solutionate in cel mai scurt timp. Scopul nostru declarat este sa ne ajutam clientii sa isi indeplineasca aspiratiile", a adaugat Andra Topan.

Telverde este 0800.801.002, netaxabil pentru clienti. 

Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 08:00 si 18:00.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: