Reteta TV: audienta mare cu personaje fara valoare
Data publicarii: 06-02-2009 | MediaInvitati precum Nikita, Marian Darta sau Magda Ciumac ii tin pe telespectatori in fata micilor ecrane. Simona Sensual spune ca incearca sa ne "decretinizeze" , Alina Plugaru s-a facut cunoscuta declarand ca vrea sa faca sex cu zeci de barbati, iar la "Acces direct" se masoara sanii.
Televiziunile se bat pe audiente, dar nu toate sunt de acord sa atraga telespectatori prin orice metode. In timp ce unii mizeaza pe cantitate, nu si pe calitate, altii au renuntat sa faca audiente cu orice pret.
Zilele trecute, la "Acces direct", emisiune de la Antena 1, vocea din "off" anunta "meniul zilei": "Razboiul sanilor, in direct. Cine are bustul mai mare dintre Monica Anghel si Ana Maria Prodan?".
De ce sunt romanii curiosi sa traga cu ochiul pe gaura cheii in vietile altora si cat de normala este o astfel de atitudine, explica doctorul in sociologie Marian Petcu. "Oamenii sunt interesati de vietile celorlalti pentru ca simt atractia fructului interzis.
Ceea ce nu le este permis ii atrage, ii starneste. Atitudinea este normala la un public educat precar, in care institutii precum familia, scoala si biserica nu isi fac datoria", a declarat doctorul in sociologie.
Marian Petcu spune ca aceasta curiozitate a telespectatorilor este o manifestare a faptului divers. "Faptul divers inseamna un eveniment, un gest, o persoana, o actiune imprevizibila care atrage atentia".
Acesta mai afirma ca tot timpul cei mai putin educati au dominat audienta. "In toate epocile si in toate tarile cei «defavorizati cultural» au fost mult mai numerosi decat consumatorii critici de oferte ale mass-media", a mai aratat doctorul in sociologie.
"Vedete-n figuri", lider de audienta
Prima TV difuzeaza show-ul "Vedete-n figuri". Primele VIP-uri care au participat la emisiune au fost Mirela Zeta, Mihai Bendeac, Tavi Colen, Cosmina Pasarin, Betty Stroe si Marian Darta. Dintre acestia, doar despre primii patru se poate spune ca fac ceva palpabil.
Betty Stroe si Marian Darta sunt specializati pe aparitiile TV. Daca iese si putin scandal, cu atat mai bine. Cert este ca cei doi fac parte din categoria de invitati care atrag publicul.
Conform GfK Romania, actualul masurator al audientelor TV, prima editie a show-ului "Vedete-n figuri" a inregistrat o audienta medie de 5,1 puncte de rating si o cota de piata de 16,1% in mediul urban, fiind liderul emisiunilor de divertisment de la acea ora.
Simona Sensual ne "decretinizeaza"
Grilele televiziunilor comerciale sunt pline de astfel de programe. Antena 1 are emisiunile "Acces direct" si "Un show pacatos", la Antena 2 exista "Agentul VIP" si "Rai, da' buni".
Cam in acelasi format se plaseaza si Pro TV, care difuzeaza "Happy Hour", iar Kanal D o are pe Adriana Bahmuteanu, care prezinta programul "La sueta cu Bahmu". In aceeasi nota, in editia din 3 februarie a emisiunii "Happy Hour", Simona Sensual i-a aratat lui Catalin Maruta ca a gasit valoarea poporului roman: zero!
Mai precis, aceasta a declarat ca, din punctul ei de vedere, poporul roman este cretin: "Poporul roman este cretin si incerc sa il decretinizez", a afirmat aceasta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani