OTV a depasit TVR 1 si Prima TV in ianuarie
Data publicarii: 02-02-2009 | MediaTeleviziunea tabloid a lui Dan Diaconescu, OTV, a inregistrat, in luna ianuarie 2009, o crestere de audienta de 0,4% fata de luna precedenta, ajungand la un rating mediu pe publicul urban de 1%, potrivit datelor GfK Romania.
OTV s-a clasat, astfel, pe locul sase in clasamentul general al celor mai vizionate posturi TV din mediul urban, depasind cu doar cateva mii de telespectatori televiziunile Prima TV si TVR 1, clasate, in ianuarie, pe locurile sapte, respectiv opt.
Televiziunea Pro TV, situata, invariabil, pe primul loc atunci cand vine vorba despre audientele pe urban, a inregistrat, in ianuarie, o crestere de audienta de 0,3%, ajungand la un rating mediu de 3,5%. Antena 1 a ramas pe acelasi loc doi din luna precedenta, mentinandu-si constanta si audienta medie pe publicul urban, de 2,5%.
O alta crestere de audienta importanta, in ianuarie, a fost inregistrata de postul de stiri Realitatea TV, care si-a pastrat, in prima luna din an, locul trei, castigat in decembrie, dar a crescut de la 1,5% la 1,6%, rating mediu pe urban. "Realitatea TV a devenit principala platforma de dezbatere publica nationala si principalul reper al publicului, in cazul unui eveniment. Realitatea TV se adapteaza cel mai bine la temele fierbinti ale momentului si propune agenda publica, aceasta este explicatia pozitiei noastre", a spus Catalin Popa, director executiv si director de stiri Realitatea TV.
Si Kanal D, televiziunea trustului turcesc Dogan, a inregistrat cresteri, in prima luna a acestui an, aceasta situandu-se pe locul patru in clasamentul pe publicul urban, cu o medie de 1,2%, fata de 1,1% in decembrie 2008. Potrivit reprezentantilor Kanal D, cele mai urmarite programe ale postului au fost, in luna ianuarie, "Fata lui tata", "Nora pentru mama", "La sueta cu Bahmu", serialul "Anii pierduti" si serialele "1001 de nopti", "Inainte de sfarsit" si "Asi. Impotriva destinului". De asemenea, in ianuarie, posturile Antena 3, National TV si TVR 2 s-au mentinut la audientele din decembrie, respectiv 0,9%, 0,6% si 0,5%, si s-au clasat pe locurile noua, zece si unsprezece. Pe nisa posturilor pentru copii, Cartoon Network a crescut, in prima luna din 2009, cu 0,1%, pana la 0,4%, iar Jetix a scazut cu 0,1%, ajungand tot la 0,4%, in timp ce MiniMax a ramas la audienta din decembrie, de 0,3%. Consumul total de televiziune a crescut in ianuarie, fata de decembrie, cu 0,8%, de la 19,3% la 20,1%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău