''Ce responsabilitati am?'' - marea curiozitate a candidatilor pentru un job
Data publicarii: 27-01-2009 | HR/CariereOptimismul, dinamismul si hotararea sunt factorii cheie care diferentiaza un candidat de succes de restul, potrivit studiului "Assessing the Candidate Experience" efectutat prin participarea mai multor organizatii britanice.
Acelasi studiu a scos in evidenta ca cel mai folosit mijloc pe care il folosesc candidatii pentru gasirea unui loc de munca este interentul, 71% verificand cu regularitate noile oferte aparute pe site-urile specializate. Anunturile publicate in ziarele tiparite sunt citite de 55%, in timp de doar 4% dintre cei aflati in cautarea unui serviciu au declarat ca arunca o privire si pe retelele sociale online.
Referitor la informatiile pe care un candidat vrea sa le afle de la angajator inainte de a aplica pentru o oferta, 85% au declarat ca vor sa stie in mod clar rolul si responsabilitatile pe care le vor avea in firma, 76% ce salariu vor avea, 66% locatia firmei.
20% dintre respondentii chestionati au declarat ca ar vrea sa afle mai multe despre firma direct din anuntul de angajare publicat pe print sau internet.
Dintre cei care au primit jobul, aproape doua treimi (63%) l-au refuzat. 51% dintre acestia au spus ca termenii si conditiile s-au dovedit neatractive, iar alti 20% au pus refuzul pe seama rolului din cadrul companiei, care nu se suprapunea pe descrierea din anunt a job-ului.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman