Cum vor arata bancile viitorului?
Data publicarii: 27-01-2009 | Finante-BanciBarclays, una dintre cele mai importante banci din Marea Britanie, si-a propus sa inoveze modul in care bancile interactioneaza cu clientii, deschizand o filiala concept in Piccadilly Circus din Londra, in cadrul careia cuvintele de ordine sunt tehnologia si informatia.
Pe aproape 1.000 metri patrati, Barclays ofera clientilor o modalitate inedita de a accesa serviciile si informatiile necesare. Ei au la dispozitie platforma Microsoft Surface, prin care procurarea datelor necesare este facila si intuitiva.
Toti clientii bancii sunt intampinati de un urias ecran care, prin intermediul unei console deschide calea spre informatiile relevante din capitala Marii Britanii obtinute din principalele publicatii si bloguri locale.
Filiala executa orice tip de serviciu bancar, atat pentru clientii fizici, cat si pentru cei juridici. Ei au la dispozitie spatii private in care isi pot aranja documentele sau sta de vorba cu functionarii bancari. Angajatii banci dispun, totodata, de laptopuri de mici dimensiuni astfel incat sa poata prelua clientii care stau la rand si sa le rezolve problemele fara a mai fi nevoiti sa astepte.
Filiala dispune de o gama larga de facilitati pe care clientii le pot folosi fara ajutorul functionarilor, precum ATM-urile, aparate de transformat dolari in euro sau invers, masini de schimb a monedelor in bancnote.

Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des