Cum vor arata bancile viitorului?
Data publicarii: 27-01-2009 | Finante-BanciBarclays, una dintre cele mai importante banci din Marea Britanie, si-a propus sa inoveze modul in care bancile interactioneaza cu clientii, deschizand o filiala concept in Piccadilly Circus din Londra, in cadrul careia cuvintele de ordine sunt tehnologia si informatia.
Pe aproape 1.000 metri patrati, Barclays ofera clientilor o modalitate inedita de a accesa serviciile si informatiile necesare. Ei au la dispozitie platforma Microsoft Surface, prin care procurarea datelor necesare este facila si intuitiva.
Toti clientii bancii sunt intampinati de un urias ecran care, prin intermediul unei console deschide calea spre informatiile relevante din capitala Marii Britanii obtinute din principalele publicatii si bloguri locale.
Filiala executa orice tip de serviciu bancar, atat pentru clientii fizici, cat si pentru cei juridici. Ei au la dispozitie spatii private in care isi pot aranja documentele sau sta de vorba cu functionarii bancari. Angajatii banci dispun, totodata, de laptopuri de mici dimensiuni astfel incat sa poata prelua clientii care stau la rand si sa le rezolve problemele fara a mai fi nevoiti sa astepte.
Filiala dispune de o gama larga de facilitati pe care clientii le pot folosi fara ajutorul functionarilor, precum ATM-urile, aparate de transformat dolari in euro sau invers, masini de schimb a monedelor in bancnote.

Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii