AIG nu isi mai permite sa fie sponsorul lui Manchester United
Data publicarii: 22-01-2009 | InternationalCompania americana de asigurari, AIG, este afectata foarte puternic de criza financiara, motiv pentru care nu va mai avea suficiente fonduri pentru a prelungi intelegerea de sponsorizare cu Manchester United, scadenta in 2010. Din acest motiv, campioana Europei a inceput sa isi caute, deja, un alt sponsor principal.
Gigantul AIG a scapat de faliment doar datorita faptului ca statul american a decis sa intervina, donand nu mai putin de 150 de miliarde de dolari companiei aflate in coma in acel moment. Balonul de oxigen a resuscitat AIG, aceasta aflandu-se in reorganizare in acest moment. Totusi, managerii asiguratorului nu vor sa arunce bani, renuntand, la prelungirea angajamentelor cu clubul englez de fotbal, Manchester United.
Pentru a aparea pe fata tricourilor "Diavolilor Rosii", AIG platea 14 milioane de lire sterline pe sezon, suma care este, acum, mult mai pretioasa pentru conducatorii societatii decat publicitatea obtinuta pe aceasta cale. Actualul contract se va termina in mai 2010, moment din care United trebuie sa isi gaseasca un alt sponsor, conform news.bbc.co.uk.
Un mare semn de intrebare atarna, totusi, deasupra celui de-al doilea contract dintre cele doua parti. In prezent, AIG asigura administrarea MU Finance, partea clubului care se ocupa cu operatiunile financiare. Pentru acest privilegiu, americanii plateau inca 5 milioane de lire sterline pe an, fiind greu de prevazut acum daca se va prelungi aceasta intelegere. Potrivit contractului cu durata de 6 ani si jumatate, AIG a putut acorda polite de asigurare, carduri de credit si contracte de ipoteca sub brandul MU Finance.
Decizia AIG obliga gruparea din Manchester sa isi gaseasca noi colaboratori. In orice caz, din punctul de vedere al publicitatii, Manchester United este, in acest moment, o mina de aur pentru companiile care dispun de lichiditati. Directorul executiv al gruparii engleze, David Gill, a fost persoana care a confirmat aceste informatii, el spunand ca se cauta un nou brand pentru partea din fata a tricourilor de joc. Compania producatoare a echipamentelor de joc este, si ea, interesata de evenimente, deoarece s-a vazut pusa in situatia de a trebui sa regandeasca asptectul tricourilor.
Criza financiara a impins, deja, compania de asigurari AIG spre renuntarea la contractul de sponsorizare cu echipa de Cupa Davis la tenis a Statelor Unite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman