AIG nu isi mai permite sa fie sponsorul lui Manchester United
Data publicarii: 22-01-2009 | InternationalCompania americana de asigurari, AIG, este afectata foarte puternic de criza financiara, motiv pentru care nu va mai avea suficiente fonduri pentru a prelungi intelegerea de sponsorizare cu Manchester United, scadenta in 2010. Din acest motiv, campioana Europei a inceput sa isi caute, deja, un alt sponsor principal.
Gigantul AIG a scapat de faliment doar datorita faptului ca statul american a decis sa intervina, donand nu mai putin de 150 de miliarde de dolari companiei aflate in coma in acel moment. Balonul de oxigen a resuscitat AIG, aceasta aflandu-se in reorganizare in acest moment. Totusi, managerii asiguratorului nu vor sa arunce bani, renuntand, la prelungirea angajamentelor cu clubul englez de fotbal, Manchester United.
Pentru a aparea pe fata tricourilor "Diavolilor Rosii", AIG platea 14 milioane de lire sterline pe sezon, suma care este, acum, mult mai pretioasa pentru conducatorii societatii decat publicitatea obtinuta pe aceasta cale. Actualul contract se va termina in mai 2010, moment din care United trebuie sa isi gaseasca un alt sponsor, conform news.bbc.co.uk.
Un mare semn de intrebare atarna, totusi, deasupra celui de-al doilea contract dintre cele doua parti. In prezent, AIG asigura administrarea MU Finance, partea clubului care se ocupa cu operatiunile financiare. Pentru acest privilegiu, americanii plateau inca 5 milioane de lire sterline pe an, fiind greu de prevazut acum daca se va prelungi aceasta intelegere. Potrivit contractului cu durata de 6 ani si jumatate, AIG a putut acorda polite de asigurare, carduri de credit si contracte de ipoteca sub brandul MU Finance.
Decizia AIG obliga gruparea din Manchester sa isi gaseasca noi colaboratori. In orice caz, din punctul de vedere al publicitatii, Manchester United este, in acest moment, o mina de aur pentru companiile care dispun de lichiditati. Directorul executiv al gruparii engleze, David Gill, a fost persoana care a confirmat aceste informatii, el spunand ca se cauta un nou brand pentru partea din fata a tricourilor de joc. Compania producatoare a echipamentelor de joc este, si ea, interesata de evenimente, deoarece s-a vazut pusa in situatia de a trebui sa regandeasca asptectul tricourilor.
Criza financiara a impins, deja, compania de asigurari AIG spre renuntarea la contractul de sponsorizare cu echipa de Cupa Davis la tenis a Statelor Unite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii