Asa va arata BMW M6 CSL?
Data publicarii: 15-01-2009 | AutoDesi divizia M a marcii BMW nu a anuntat un M6 CSL, un designer francez a creat o serie de schite care surprind aspectul unui acestui model.
Un designer francez a creat o serie de schite cu versiunea CSL a lui BMW M6. CSL este acronimul pentru Coupe Sport Lightweight, dar oficialii BMW nu au anuntat inca un M6 care sa poarte aceasta titulatura. De-a lungul timpului, divizia M a BMW a creat doar cateva modele CSL, acestea fiind cunoscute pentru perfomantele deosebite pe care le ofereau in detrimentul confortului pasagerilor.
Exemplarul din imagini, denumit RZ-M6, este mai lung cu 50 milimetri decat modelul M6 si prezinta o serie de elemente care amintesc de modele celebre ale constructorului bavarez. Modelul RZ-M6 da impresia unui M6 E63 care a preluat elemente de design de la BMW E24, dar si de la conceptul M1 Homage. Versiunea CSL a lui M6 ar oferi pasionatilor de coupe-uri sport de la BMW un model cu inclinatii serioase catre sportivitate, mai ales daca inginerii diviziei M s-ar stradui sa reduca greutatea pe cat posibil.
Designer-ul francez responsabil de crearea acestor schite este de parere ca modelul ar fi mai rapid daca ar primi un motor V8 in favoarea motorului V10 cu care sunt echipate modelele M5 si M6. Blocurile optice sunt incadrate de capota, bara fata si grila radiatorului intr-un mod similar cu cel al modelelor BMW produse inainte de 1990. Grila fata este inspirata din modelul M1 Homage, pe cand liniile capotei si ale blocurilor optice sunt similare cu cele ale lui M6 E63. Spoilerul fata are o buza integrata care ii confera un aspect deosebit de agresiv, alaturi de blocurile optice amplasate in mod neobisnuit.
Profilul modelului este un amestec dintre E46 M3 CSL si E63 M6, iar spatele modelului este diferit de majoritatea modelelor BMW, mai ales in privinta stopurilor. Daca zvonurile privind dezvoltarea lui E63 M6 CSL sunt adevarate, atunci putem doar sa speram ca producatorul bavarez va crea ceva similar cu acest model.


Automarket Via | Caradisiac
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des