Clientii Interamerican Pensii isi pot verifica prin telefon situatia conturilor
Data publicarii: 12-01-2009 | DiverseClientii Interamerican Pensii, cu afaceri pe piata romaneasca de pensii private, pot obtine prin telefon informatii despre conturile individuale de pensie privata, referitoare la valoarea contributiei si a unitatii de fond si la numarul de unitati de fond, a anuntat compania.
"Daca un participant vrea sa afle valoarea contributeii sale intr-un anumit moment si nu are acces la internet sau nu are timp sa vorbeasca cu un operator, atunci poate sa afle aceasta informatie prin Voice Portal", a declarat directorul general al Interamerican pensii, Besim Jawad.
Acest serviciu este disponibil la numarul de telefon 021.9670.
In viitor, Interamerican Pensii va oferi clientilor sai posibilitatea de a-si modifica singuri datele de contact, prin intermediul acestui portal.
Interamerican Pensii gestioneaza fondul de pensii private obligatorii Interamerican, care ocupa, la sfarsitul anului trecut, locul al saselea pe piata, cu 246.641 de participanti, active nete administrate de 40,97 milioane lei si o cota de piata de 4,92%.
Pe piata pensiilor facultative (pilonul III), Interamerican Pensii a primit in decembrie 2008 autorizarea din partea arbitrului pensiilor private sa gestioneze fondul Eureko Confort.
Interamerican Pensii, controlat de grupul olandez de asigurari Eureko, va prelua in acest an fondul administrat de Bancpost, unul dintre cei mai mici administratori de pe piata, in urma careia va ramane pe piata un singur fond, respectiv Interamerican Pensii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii