Cadbury vinde divizia Schweppes
Data publicarii: 29-12-2008 | AfaceriCompania Cadbury a hotarat sa renunte la divizia sa de bauturi din Australia, Schweppes Beverages, in favoarea producatorului de bere japonez Asahi sau a Coca-Cola, urmand sa primeasca in schimbul ei 550 de milioane de lire sterline, au anuntat reprezentantii companiei.
Viitorul proprietar nu este stabilit deocamdata, iar asta pentru ca, in ciuda ofertei de cumparare facuta de Asahi, Coca-Cola are drept de preemptiune si poate veni cu o oferta egala sau mai buna pana in luna martie. In caz contrar, Cadbury va definitiva tranzactia cu producatorul japonez pana in mai 2009.
"Vanzarea cu succes a Schweppes Australia este in linia deciziei Cadbury de a renunta la productia de bauturi. Compania se va concentra doar pe dezvoltarea portofoliului de ciocolata, guma si bomboane", a declarat directorul executiv al companiei britanice, Todd Stitzer.
In prima jumatate din 2008, Cadbury a renuntat si la divizia sa de bauturi din America de Nord, care s-a transformat in Dr Pepper Snapple Group si are acum in portofoliu bauturile Dr. Pepper si Snapple, cunoscute mai ales americanilor.
Cadbury plc, compania britanica infiintata acum mai bine de 150 de ani, este unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din lume, cu un portofoliu care include numeroase marci de ciocolata, guma si bomboane. Compania are si cel mai mare sistem de distributie dintre toti producatorii mondiali de dulciuri. Printre marcile detinute se numara Cadbury, Hollywood, Bubbaloo, Stimorol si Halls.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des