Cum obtin romanii informatii despre ofertele de finantare

Data publicarii: 23-12-2008 | Finante-Banci

Brokerul de credite Credit Team a realizat in intervalul iunie-august 2008, un studiu de piata cu privire la modul in care romanii se informeaza atunci cand au nevoie de finantare din partea unei institutii de profil.

Studiul s-a desfasurat pe baza de chestionare aplicate unui esantion de 1840 respondenti din mediul urban (clienti si non-clienti ai companiei), cu varsta cuprinsa intre 20-60 de ani si acopera 14 judete, din fiecare regiune a tarii, marja de eroare fiind de 0,6%, potrivit unui comunicat al firmei. 

Conform cercetarii, 30% dintre respondenti prefera sa mearga direct la o institutie de profil pentru a obtine informatii referitoare la piata creditarii pe care sa le foloseasca in interes personal. 28% admit faptul ca dezbat asemenea subiecte cu apropiatii (rude, prieteni, colegi), 21% au mentionat ca prefera sa se informeze singuri, cautand informatiile disponibile online, 12% declara ca primesc informatii prin intermediul materialelor promotionale (flyere, pliante, brosuri, panouri publicitare), 6% considera ca pot extrage informatiile din programele de televiziune, 3% au mentionat ca se informeaza din programele radio. 

Intrebati daca doresc sa primeasca informatii periodice referitoare la oportunitatile de finantare existente pe piata, 63% dintre romani au raspuns afirmativ, 24% s-au aratat indecisi, 13% si-au manifestat dezinteresul pentru o astfel de posibilitate.

Din studiul efectuat a rezultat ca, pentru tipul de activitate desfasurata, reclama radio si prezenta in spatiul online sunt cele mai eficiente metode de promovare destinate publicului extern cu caracteristicile mentionate anterior.

George Trifu

Ultimele stiri pe BankNews.ro: