Seful ideal isi recunoaste greselile in fata angajatilor
Data publicarii: 16-12-2008 | HR/CariereConform unui studiu realizat de Krauthammer, angajatii isi pun mari sperante in managementul firmei pentru care lucreaza, dar sunt, in practica, dezamagiti. Desi 91% ar dori ca seful lor sa se implice mai mult in analizarea problemelor ce le intampina, doar 47% au parte de un astfel de manager. Intr-o situatie de conflict, 80% dintre angajati isi doresc sa gaseasca o solutie de compromis impreuna cu seful lor, dar doar jumatate dintre ei au aceasta sansa.
Mai mult, angajatii isi doresc un sef care sa isi recunoasca greselile, sa creeze contextul necesar inainte de a implementa o schimbare si sa accepte obiectii. In realitate, insa, un mic procent dintre sefi sunt, intr-adevar, asa cu isi doresc angajatii.
Conform studiului Krauthammer, in ciuda faptului ca seful pe care angajatii si-l doresc nu corespunde realitatii pe care o traiesc la locul de munca, 70% dintre repondenti au incredere in managerul lor. Studiul arata clar faptul ca angajatii isi inchipuie drept sef ideal o persoana care ii ajuta, se implica si isi recunoaste greselile. Angajatii inca mai spera, date fiind rezultatele studiului - doar 14% sunt atat de dezamagiti incat sa nu mai creada in seful lor.
Cum ar trebui sa fie seful ideal? Cu siguranta, el are nevoie de multe calitati: trebuie sa fie carismatic, sa fie motivat, sa aiba incredere in colaboratori si o anumita viziune despre viitor. Angajatii viseaza inca la un sef care foloseste argumente pentru a convinge subordonatii, care reuseste sa reduca dezordinea din organizatie sau structura si, nu in ultimul rand, la managerul care isi defineste rolul propriu si anunta subordonatii ce asteapta de la ei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii