Disensiuni intre angajati si sefi
Data publicarii: 05-12-2008 | HR/CariereMotivele care duc la disensiuni intre manageri si angajati tin, in principal, de atitudine, comunicare si expertiza individuala. Lista este mai lunga, insa aceste elemente sunt direct raspunzatoare pentru nemultumirile la locul de munca si pentru scaderea productivitatii, potrivit unui studiu prezentat pe site-ul Bizcovering.com. In ceea ce priveste atitudinea, angajatii se plang de faptul ca managerii sunt distanti, iar cand vine vorba despre comunicare, acestia spun ca sefii lor folosesc, de cele mai multe ori, un limbaj pe care nu il inteleg. De asemenea, angajatii sustin ca managerii au tendinta de a-i trata la fel pe toti angajatii, fara a tine seama de personalitatea si nevoile fiecaruia.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani