Masajul, relaxare la birou, in companiile de IT
Data publicarii: 04-12-2008 | IT&CEchipele mobile de maseuri au inceput sa fie o prezenta obisnuita la companiile mari. Cei mai multi clienti ai masajului la birou sunt din domeniul IT-ului si al contabilitatii, unde patronii recurg la aceasta metoda pentru a creste eficienta angajatilor. Reprezentantii firmelor specializate de masaj la locul de munca sustin ca metoda elibereaza tensiunea si se relaxeaza muschii obositi, energizeaza angajatii si ii motiveaza sa se reintoarca la lucru, reduce absenteismul si, mai ales, intareste loialitatea angajatului.
"Firma noastra aduce aceasta metoda de relaxare la locul de munca. Acest serviciu este destinat in special celor care au joburi ce presupun munca in fata calculatorului si cat mai multe ore petrecute la birou. Masajul oferit de noi este unul special care previne bolile profesionale cauzate de sedentarism, ba mai mult aceasta tehnica poate creste si puterea de concentrare. Cele mai multe solicitari le avem din partea firmelor de IT, dar si de contabilitate, iar politica noastra pune la dispozitia acestora un abonament pe luna, care este in functie de numarul persoanelor angajate. In medie, un masaj de aproximativ 15 minute costa 20 de lei", spune doctorul kinetoterapeut George Stanci.
Totodata, specialistul mentioneaza ca, pentru a beneficia de acest tip de relaxare, angajatul nu trebuie sa faca absolut nimic. "Nu este nevoie de o anumita costumatie. Avem un scaun special, pe care este pus angajatul si caruia i se maseaza gatul, bratele, spatele si umerii, zonele cele mai afectate", subliniaza dr. George Stanci.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău