ING Bank si MasterCard lanseaza serviciul de plata prin telefonul mobil
Data publicarii: 27-11-2008 | Finante-BanciRomania este prima tara in care ING Bank testeaza serviciul de plata prin telefonul mobil, ING Mobile Payments, in colaborare cu MasterCard. Solutia bazata pe sistemul MaestroPayPass va fi testata timp de sase luni, apoi rezultatele vor fi analizate.
Albert Roggemans, director executiv ING Retail Romania, a declarat cu aceasta ocazie: "ING Romania lanseaza acum prima faza a programului pilot ING Mobile Payments si, dupa ce vom face o evaluare a reactiei consumatorului si a comerciantilor, vom trece la dezvoltarea lui. In cativa ani, plata cu telefonul mobil va deveni ceva obisnuit, si ne mandrim cu faptul ca ING si Romania au fost varf de lance in aceasta regiune."
Directorul departamentului cards retail client services din cadrul bancii, Adrian Apolzan, a declarat ca, pana la sfarsitul anului, ING va avea 125 de clienti pentru acest serviciu. Testele vor fi efectuate de circa 500 de persoane. Sistemul este functional in locatiile selectate ale SensiBlu, Inmedio, Eurest, Hollywood Multiplex si ProCinema, un total de 30-40 de locatii in care va putea fi folosit.
Platile prin sistemul ING Mobile Payments se pot face numai pe un telefon mobil compatibil cu o tehnologie speciala, Near Filed Communication (NFC), cu acces la serviciile GPRS oferite de o companie de telefonie mobila, agreata de ING Bank, respectiv Orange si Vodafone, se arata in comunicatul ING Bank.
Clientii ING selectati pentru prima faza a programului pilot vor primi un telefon Nokia 6121 cu tehnologie NFC, tehnologie ce asigura atat securitatea platii electronice cat si comunicarea wireless cu terminalele comerciantilor. Serviciul poate fi utilizat pentru sume de pana la 80 lei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii