Guvernul a modificat Legea Audiovizualului, introducand astfel noi tipuri de publicitate
Data publicarii: 25-11-2008 | MediaGuvernul a modificat marti Legea Audiovizualului in sensul admiterii de noi tipuri de publicitate - plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala - care vor oferi posturilor TV surse suplimentare de venituri, informeaza un comunicat remis de Executiv.
Actul normativ creeaza cadrul general pentru introducerea serviciilor digitale de radiodifuziune si televiziune. De asemenea, aduce reglementari privind relaxarea regimului publicitatii, prin admiterea unor noi procedee - plasarea de produse, publicitatea pe ecran partajat, publicitatea virtuala. Aceste procedee vor oferi posturilor de televiziune surse suplimentare de venituri, se arata in comunicat.
Ordonanta de Urgenta adoptata de Guvern prevede elaborarea Strategiei de tranzitie de la emisia analogica la cea digitala si a strategiei de acoperire cu programe a teritoriului, in conformitate cu prevederile europene.
Ordonanta reglementeaza dreptul radiodifuzorilor de a-si alege operatorul tehnic prin intermediul caruia sa-si transmita programele audiovizuale si prevede selectionarea radiodifuzorilor pe baza unor criterii transparente si explicit prevazute de lege. Aceste criterii se bazeaza pe continutul programelor audiovizuale oferite, acestea fiind factorul determinant in convingerea publicului sa achizitioneze noile receptoare.
Noile reglementari privind Legea Audiovizualului reprezinta implementarea in legislatia interna a noilor norme europene in domeniu.
Proiectul de act normativ a fost initiat de Ministerul Culturii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii