S-a lansat o linie telefonica pentru reclamarea turismului praticat la negru
Data publicarii: 21-11-2008 | TurismMinisterul pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL) a infiintat o linie telefonica gratuita prin care turistii pot reclama cazuri de turism practicat la negru pe teritoriul Romaniei, a anuntat ministrul de resort.
"Fenomenul turismului la negru este cunoscut de toata lumea, de la autoritatile locale, centrale, organele de control si pana la turistii de rand, dar impotriva caruia se pot lua foarte greu masuri. Astfel, prin Directia Generala Autorizare si Post Privatizare si Directia Generala de Control, ministerul a deschis o linie telefonica gratuita la dispozitia turistilor", se arata intr-un comunicat al MIMMCTPL.
Conform mediului privat din turism, incasarile din turismul practicat la gri si la negru ar aduce un aport cumulat la PIB-ul Romaniei de 4%, a declarat presedintele Asociatiei Nationale a Organizatorilor Profesionisti de Conferinte si Expozitii, Paul Marasoiu in cadrul dezbaterii Guvernul Privat.
"Incasarile din zonele gri si neagra ale turismului ar putea contribui la PIB-ul tarii cu cate doi la suta fiecare", a precizat Marasoiu.
Potrivit reprezentantului Asociatiei, veniturile la care se refera provin in principal din ocolirea sistemului fiscal al multor unitati de cazare, atat a celor care nu sunt in circuit turistic, cat si a celor care sunt.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii